![Johanna Majamäki](http://uutishuone.finrail.fi/media/press_room/1/contacts/johanna_majamaki_600.jpg)
Takaisin etusivulle >
@Finrail: @JariSutinen @vaylafi @Rataliikenne @VRmatkalla Nämä lähteet eivät valitettavasti muodosta ennusteita samoilla tavoin. Avoimen datan tietojen automaatiotaso on korkeampi, kun taas asemalaitteiden sisältö tuotetaan usein manuaalisesti. Uusimme asemien infojärjestelmää 2019-21 ja tuomme samalla eri ennusteet lähemmäksi toisiaan.
ma kesäk. 10 15:04:09 2019
@JariSutinen @vaylafi @Rataliikenne @VRmatkalla Nämä lähteet eivät valitettavasti muodosta ennusteita samoilla tavoin. Avoimen datan tietojen automaatiotaso on korkeampi, kun taas asemalaitteiden sisältö tuotetaan usein manuaalisesti. Uusimme asemien infojärjestelmää 2019-21 ja tuomme samalla eri ennusteet lähemmäksi toisiaan.Jaa tuttavalle:
Tiedotteet
Häiriö rautatieliikenteessä Rantaradalla ja Kehäradalla ohi
25.07.2024
Toimialat: Logistiikka ja liikenne, Liikennetilanne
Häiriö rautatieliikenteessä Rantaradalla ja Kehäradalla
25.07.2024
Toimialat: Logistiikka ja liikenne, Liikennetilanne
Häiriö rautatieliikenteessä Tampereen ja Seinäjoen välillä ohi
20.07.2024
Toimialat: Logistiikka ja liikenne, Liikennetilanne
Häiriö rautatieliikenteessä Tampereen ja Seinäjoen välillä
19.07.2024
Toimialat: Logistiikka ja liikenne, Liikennetilanne
Häiriö rautatieliikenteessä Karjaa-Hanko välillä ohi
09.07.2024
Toimialat: Logistiikka ja liikenne, Liikennetilanne
- @finrail
-
29.11.2019 15:28
RT @Digirata_fi: Laki kulkee junan mukana. Mitä kaikkea pitää Digiradassa ottaa juridisesti huomioon, kun Suomen rautatieliikennettä kehite… -
28.11.2019 17:47
Tervetuloa Digirata-hankkeen Markkinainfoon 17.12! @Digirata_fi @vaylafi https://t.co/Pvx8GqHFDJ
Yhteyshenkilöt
![Johanna Majamäki](http://uutishuone.finrail.fi/media/press_room/1/contacts/johanna_majamaki_600.jpg)