
Takaisin etusivulle >
@Finrail: @JariSutinen @vaylafi @Rataliikenne @VRmatkalla Nämä lähteet eivät valitettavasti muodosta ennusteita samoilla tavoin. Avoimen datan tietojen automaatiotaso on korkeampi, kun taas asemalaitteiden sisältö tuotetaan usein manuaalisesti. Uusimme asemien infojärjestelmää 2019-21 ja tuomme samalla eri ennusteet lähemmäksi toisiaan.
ma 10. kesäkuuta 2019 15.04.09
@JariSutinen @vaylafi @Rataliikenne @VRmatkalla Nämä lähteet eivät valitettavasti muodosta ennusteita samoilla tavoin. Avoimen datan tietojen automaatiotaso on korkeampi, kun taas asemalaitteiden sisältö tuotetaan usein manuaalisesti. Uusimme asemien infojärjestelmää 2019-21 ja tuomme samalla eri ennusteet lähemmäksi toisiaan.Jaa tuttavalle:
Tiedotteet
Häiriö rautatieliikenteessä Oulun ja Kemin välillä ohi
24.01.2023
Toimialat: Liikennetilanne, Logistiikka ja liikenne
Häiriö rautatieliikenteessä Oulun ja Kemin välillä, päivitys
24.01.2023
Toimialat: Liikennetilanne, Logistiikka ja liikenne
Häiriöt rautatieliikenteessä Oulun ja Kemin välillä
24.01.2023
Toimialat: Liikennetilanne, Logistiikka ja liikenne
Häiriö rautatieliikenteessä rantaradalla Espoo-Karjaa välillä ,ohi
24.01.2023
Toimialat: Liikennetilanne, Logistiikka ja liikenne
Häiriö rautatieliikenteessä rantaradalla Espoo-Karjaa välillä
24.01.2023
Toimialat: Liikennetilanne, Logistiikka ja liikenne
- @finrail
-
29.11.2019 15:28
RT @Digirata_fi: Laki kulkee junan mukana. Mitä kaikkea pitää Digiradassa ottaa juridisesti huomioon, kun Suomen rautatieliikennettä kehite… -
28.11.2019 17:47
Tervetuloa Digirata-hankkeen Markkinainfoon 17.12! @Digirata_fi @vaylafi https://t.co/Pvx8GqHFDJ
Yhteyshenkilöt
